Skuteczna reklama, której nie widać

Czy można zrobić dobrą reklamę bez większych nakładów finansowych? Oczywiście, że tak. Coraz częściej marketingowcy wdrażają reklamę, której nie widać, ale która ma wielką siłę i moc przekonywania. Mała, dopiero co zarejestrowana firma może zrobić sobie dobrą stronę www i reklamę w internecie, ale nie wejdzie na rynek z głośną, medialna reklamą bo nie ma na to pieniędzy. W małych miejscowościach, jest także nie najlepiej, bo potencjalnych klientów jest zdecydowanie mniej niż w miastach. Jak zatem pokonać konkurencję, zrobić sobie reklamę, ale bez nakładów finansowych? Reklama szeptana, to jest forma, do której coraz częściej powracają nawet duże firmy. Polecenie przez klienta produktów, towarów czy usług drugiej osobie, jest bardziej skuteczne od najlepszej reklamy. Przykładem może być, na przykład, jakikolwiek zakład fryzjerski, którego klientka wyszła bardzo zadowolona, z dobrze dobraną fryzurą. Koleżanka jest zachwycona jej zmianą wyglądu, informacja zostaje przekazana bardzo szybko o tym, w którym zakładzie włosy zostały obcięte. Jeżeli do tego dodamy opowieść o bardzo sympatycznej obsłudze, o gratisowej kawie z ciasteczkiem i zapewnieniu, że przy następnej wizycie w zakładzie będzie regulacja brwi za darmo, już mamy kolejną klientkę. Ta z kolei zareklamuje zakład kolejnej osobie – i na tym właśnie to polega. Ludzie lubią rozmawiać, a zakupy czy usługi są bardzo częstym tematem. Trzeba to tylko umiejętnie wykorzystać.

Both comments and pings are currently closed.

Comments are closed.