Public relations jest nowym działem w marketingu, który jest coraz bardziej popularny. Coraz więcej osób prywatnych, głównie osobowości medialnych i znanych osób decyduje się na współprace z agencją PR. Jednak robią to też firmy. Jaki korzyści daje taka współpraca? Agencja PR zajmuje się kontaktami z mediami oraz pomaga przygotować wizerunek firmy, poprzez różne narzędzia jak media i reklamy. W razie jakiegoś skandalu z udziałem firmy agencja public relations bierze na siebie rozmowy z dziennikarzami oraz poprowadzenie całej sytuacji. Czy każdej firmie opłaca się współpraca z taką agencją? Na pewno opłaca się to wielkim korporacjom i międzynarodowym firmom, małe firmy takiej potrzeby zazwyczaj nie mają. W razie gdyby pojawiła się konieczność, zawsze można zwrócić się do agencji PR jednorazowo, a na pewno udzielą porady i zajmą się sprawą. Agencje PR umożliwiają także debiut na giełdzie, dzięki temu są bardzo popularne. Jeżeli ktoś chce współpracować z agencją PR powinien to uwzględnić w koszta podczas przygotowywania bussines planu. Można też zatrudnić specjalistę nie powiązanego z żadną agencją, zależy to tylko i wyłącznie od możliwości finansowych i zapotrzebowania. Agencje public relations na pewno pomagają w wielu sytuacjach. Warto więc zapoznać się z ich ofertą i poznać dokładnie ich zadania.
Współpraca firmy z agencja PR

